Reklamaci výrobku můžete uplatnit pomocí telefonu, mailu, osobně, nebo písemně.
Reklamace bude vyřízena v co nejkratším termínu, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě
Naše firma si vyhrazuje právo vždy posuzovat oprávněnost reklamace. Zákazník je povinen spolu s reklamovaným zbožím předložit informaci proč zboží reklamuje. K tomuto účelu lze použít reklamační protokol. Na tomto protokolu musí být uvedeno: adresa k zasílání vyřízené reklamace, tel. kontakt či e-mail, reklamované zboží s označením závady (pokud to umožňuje charakter vady, tak i se vzorkem tisku), typ zařízení, do kterého bylo toto zboží použito, počet reklamovaných kusů, kopie dokladu o nákupu a datum zaslání reklamace. V dolní části protokolu uvede zákazník, jakým způsobem si přeje reklamaci vyřídit – výměna za nové zboží nebo vrácení peněz. Reklamované zboží doporučujeme zaslat v dobře zabezpečeném obalu.
Práva z odpovědnosti za vady je nutno uplatnit u naší firmy,nebo přímo u společnosti ARMOR.
ARMOR poskytne náhradu škody v případě, jestliže zákazník prokáže vadu zboží zn. ARMOR, vzniklou škodu a příčinnou souvislost mezi vadou zboží a škodou.
Reklamační protokol ve formátu xls ke stažení zde.